31 Ekim 2014 Cuma

KARADENİZDE FUTBOL BİR BAŞKADIR

Karadeniz de futbola baktigimiz da ülkemiz futboluna damgasını vuran Trabzonspor dan bahsetmeye geçmek çok büyük saygısizlik yapmış oluruz. Ama günümüz futbolunda Trabzonspor a  baktığımızda iç açıcı bir futbol ortaya koymadigi apaçık ortada da tabiki ülkemiz futboluna damga vuran bir takımın bu durumdan bir an önce çıkmasını umuyorum. Trabzonspor  zorlukların üstesinden gelerek o fırtına gibi estiği üç kulvarda başarılı olacak kadrosunu kendi kuran yönetim ve teknik heyet olarak tam desteği alarak yola devam Vahid   Halilhodzicten tek beklentileri başarı başarı.... Karadenizin süper ligin geçen senenin diğer flaş ekibi Kardemir Karabükspor u unutmamak teknik direktör Tolunay Kafkasla büyük bir başarı yakalayan Batı Karadenizin beyi Kardemir Karabükspor artık ligin önemli takımlardan biri olduğu ilk defa katıldığını Avrupa kupalarında büyük başarılara imza atarak adından söz ettiren bir takım hürriyetine kavustular. Tabiki sadece bunların arkasında takım şehir ve büyük MAVİ ATEŞ taraftarını unutmamak gerekir. Geçen yıl büyük bir başarıya imza atarak ligde kalmayı başaran Çaykur Rizespor dan bahsetmek istiyorum. Sezona tecrübeli teknik direktör mehmet Özdilekle baslayarak isabetli bir karar alan yönetimi kutlamak gerekir. Aslında sadece Karadeniz de bulunan diğer takımlara bakacak olursak Orduspor PTT 1 ligde hiç açıcı bir durumda değil eski günlerini arayan bir Samsunspor dan bahsetmek istiyorum işin hale yönetim boyutunu asamayarak şehirlerine yazık ediliyor bu canım şehir bir üst lige cikarak eski günlerini dönmesini umuyoruz. Geçen sezon büyük zorlukların üstesinden gelerek ptt lige çıkan bir Giresunsporu kutlamak istiyorum.Kimse unutmasin ki Karadeniz de futbol bir baskadir.hurmetler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder